Neurologia

Neurologia2019-03-30T11:01:41+01:00

Project Description

W naszej codziennej pracy zajmujemy się wszelakimi problemami dotyczącymi układu nerwowego, zarówno ośrodkowego jak i obwodowego. Z pełnym zaangażowaniem staramy się poprawić funkcję, które pacjent utracił w wyniku schorzeń neurologicznych lub wytwarzamy kompensację w celu zyskania samodzielności oraz powrotu do zdrowia w możliwie najkrótszym czasie.

Zabiegi manualne są podstawowym elementem rehabilitacji w przypadku uwięźnięć nerwów, zaburzeń ślizgu tkanki nerwowej oraz uszkodzeń nerwów- to dzięki uwolnieniu odpowiednich struktur otaczających gałązki nerwowe, jesteśmy w stanie zmniejszyć lub całkowicie zniwelować nieustające drętwienie, mrowienie okolicy ciała.

Oprócz typowych schorzeń neurologicznych pracujemy także z autonomicznym układem nerwowym, który jest ciągle obciążany nadmiarem stresu. Delikatnymi technikami osteopatycznymi oraz odreagowaniem za pomocą pinopresury sprawiamy, że zapracowany, żyjący w biegu pacjent opuszcza gabinet spokojny i wyciszony.

Rehabilitacja prowadzona jest według najnowszych metod terapeutycznych.

W codziennej praktyce wykorzystujemy m.in igłoterapię suchą, pinopresurę, masaż tkanek głębokich, terapię pijawką lekarską, terapię cranio-sacralną oraz manipulacje nerwowo-mięśniowe.

Schorzenia, którymi zajmujemy się w naszym gabinecie to:

• rwa kulszowa
  • dyskopatia